برای دوتن از رفقا درست در سخت و حساس ترین لحظات زندگیشون بیشعورترین فرد زندگیشون بودم ،شک ندارم.
و چه خجالت باره چون اون لحظات دیگه برنمیگردن...
برای خودم متاسفام،چون اونا تو سختیا دوستانه در کنارم بودن.
پ.ن:الان از خودم لجم گرفته؛
+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 8:45 توسط مژگان |
گاهی استثنا...
ما را در سایت گاهی استثنا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 9:06